środa, 2 stycznia 2013

Liebster Award + PRZECZYTAJ NOTKĘ POD

Bardzo dziękuję http://dreamingaboutonedirection.blogspot.com za nominację, cieszę się że podoba ci się ten blog :)

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?


Nie wiem dlaczego. Po prostu gdy zaczęłam lubić 1D szukałam o nich informacji i natknęłam się na blog z opowiadaniem, przeczytałam go, i postanowiłam że ja też będę taki mieć.
2. Kogo najbardziej kochasz z 1D i dlaczego?




Szczerze mówiąc, nie mam ulubieńca , wszystkich kocham tak samo, w jeden dzień Nialla , w drugi Harrego i tak dalej :)

3. Jakie jest twoje największe marzenie?



Moim - zapewnie jak każdej directioners- jest spotkać 1D :)

4. Co kochasz w swoim kraju najbardziej?



Kompletnie nie wiem, kocham Polskę , ale nigdy nie zastanawiałam się za co. 


5. Gdybyś mogła zamieszkać gdziekolwiek chcesz, gdzie by to było?




Wielka Brytania - Londyn, Manchester .

6. Co ci się kojarzy z wakacjami?


Słońce, plaża, morze , wygłupy i wiele innych rzeczy :)


7. Opisz siebie w trzech słowach.


Miła , pomocna , uśmiechnięta :) 


8. Kiedy piszesz na swoim blogu, to co czujesz?


Kiedy piszę rozdział , wczuwam się w uczucia bohaterów , a jeśli piszę jaką notatkę, to czuję wielką dumę, z tego że ktokolwiek to czyta :) 

 
9. Czy jesteś spontaniczna?



Hm, ciężko powiedzieć, niekiedy jestem , niekiedy nie :)


10. Od kiedy masz bloga?


Dokładnie od 10 stycznia 2012 roku, czyli za niedługo mija rok :)


11. Piszesz z powołania, czy dla odprężenia się?


Ciężko odpowiedzieć, kocham to robić , ale niekiedy ( chociaż rzadko ) robię to przymusowo. :)


 Nominacje i pytania są takie same jak na blogu  http://tell-me-a-lie-o-d.blogspot.com/ 

 , sądzę że nie opłaca się ich powtarzać .


NOTKA : Co do powrotu, zdecydowałam że wracam :)  
Nie wiem dokładnie kiedy, wiem że za niedługo . Jak pisałam 10 stycznia ten blog będzie miał rok więc może właśnie wtedy powrócę, ale nic nie obiecuję :) 
JEŚLI CHCESZ BYĆ INFORMOWANY ZOSTAW NAZWĘ TWITTERA LUB NUMER GADU-GADU POD NOTKĄ . No  i sądze że to tyle. 

Ps. Szczęśliwego Nowego Roku kochani ;*
Wasza Susi ( Zuzanna)       

3 komentarze: