niedziela, 25 marca 2012

Rozdział 10

Następnego dnia wszyscy obudzili się wcześnie rano ponieważ słoneczko nie dawało im spać. Dziewczyny poszły zrobić śniadanie ale gdy zeszły na dół zobaczyły pełne talerze naleśników.
-Niespodzianka!-Wykrzyczał Louis który właśnie nakrywał do stołu.
-Bardzo miła- Powiedziała Susi i się uśmiechnęła - Sam to zrobiłeś?
-No oczywiście- Odpowiedział dumny z siebie Lou.
-Na serio jesteś kochany, ale po co ? przecież my tu jesteśmy od gotowania.- powiedziała Jess siadając do stołu.
-Po prostu chciałem być miły.-I w tym samym czasie weszli chłopcy
-O, naleśniki!- Powiedział Niall biorąc jednego.
- To ja zrobiłem- odpowiedział Louis - Tyle że to miało być dla Susi..eeem znaczy się dziewczyn !
-Louis romantyk! Jakie to słodkie- zaczął Harry a Susi tylko siedziała i się uśmiechała
-Oj, zamknij się!- powiedział Lou i wszyscy siedli do stołu i zaczęli jeść.
Po 3 minutach zjedli i siedli na kanapie.
-Może dzisiaj pójdziemy do wesołego miasteczka?- Zaproponował Zayn
Wszyscy się zgodzili. Dziewczyny poszły się przebrać a chłopcy czekali w samochodzie..
Po jakimś czasie przyszły i wszyscy pojechali do najbliższego wesołego miasteczka.
-No to pierwsze idziemy na diabelskie koło !- Krzyknął Zayn i wszyscy się zgodzili.
Zayn siedział z Susi, Ana z Liamem, Jess z Harrym i Louis z Niallem. Weszli i diabelskie koło ruszyło. Gdy byli na górze Zayn objął Susi ramieniem i powiedział
- Dawno nie gadaliśmy
-Tak wiem.
-Słuchaj, około 2 tygodnie a wiem że między tobą i mną coś jest, coś co nas łączy ale też coś co nie pozwala nam być razem.
-Zayn... muszę ci coś-Zaczęła ale Zayn jej przerwał
-Wiem, gadaliśmy już o tym ale zrozum to ja tak nie mogę ja... Ja Cię KOCHAM! - Powiedział i przybliżył twarz do jej twarzy a ona go pocałowała.
-Ja też cię kocham - wyszeptała po pocałunku trwającym 3 minuty.
-Wychodzić - krzyknął ten co prowadzi koło więc wszyscy wyszli.
-Zgadnijcie co się stało- Powiedział Pełen entuzjazmu Zayn- Ja z Susi - Susi wzięła go za rękę i przyprowadziła kawałek dalej.-Co jest ? Nie chcesz żeby wiedzieli?-
-Tak Zayn, proszę zrozum nie chce żeby wiedzieli, ponieważ zdecydowaliśmy o tym pochopnie i ..- Zaczęła ale Zayn jej przerwał
- Spokojnie ja cię rozumiem w sumie to mi się nigdzie nie śpieszy, możemy zaczekać tydzień lub dwa
-Dziękuję Zayn jesteś najlepszy- powiedziała i dała mu buziaka.
-Ja wieem- Odpowiedział .
-Taa i skromności też ci nie brakuję.
- Nie marudź kochanie- i pocałował ją
Pocałunek trwał 5 minut. Za pewnie trwał by dłużej gdyby nie fakt że 6 ludzi czeka na nich, więc wrócili do reszty.
-Co chcieliście nam powiedzieć?- Spytał Harry
- Nie nic takiego- Poinformował i poszedł kupić lody.
-To gdzie teraz idziemy ?-Spytało Hazziątko
- No nie wiem a może by tak na rollercoaster?- Spytał Liam
- Nie ma mowy !- Sprzeczał się Harry.
-Ok...- Powiedział spokojnie Lou- Bierzemy go !
I wszyscy zaczęli łapać Hazze, lecz on im uciekał. Po kilku minutach namawiania, proszenia, gonienia w końcu się zgodził.
Tym razem podzielili się inaczej Susi z Louisem, Ana z Niallem, Jess z Zaynem a Harry z Liamem.
Ruszyli Dziewczyny ( i Harry ) piszczały jak najęte a chłopcy je pocieszali i przytulali. W końcu wysiedli. Harry biedaczek wymiotował.
-Mam propozycję- powiedział Niall- Na obiad pójdziemy do Nando !
-W sumie możemy iść- powiedział Louis
Inni tylko pokiwali głowami i poszli.
W lokalu nie odbyło się bez rozdawania autografów i robienia zdjęć z fankami.
Złożyli zamówienia i usiedli przy stoliku. Oczywiście nie odbyło się bez wygłupów Louisa i ich przedstawienia z Harrym. Nagle Naill musiał gdzieś wyjść. Gdy zjedli wyszli na dwór a tam zobaczyli bardzo szokujący widok....



*************
Hej sorki że krótki ale nie mam czasu pisać ;(
I mam umowę
5 komentarzy = nowy post
Dziękuję i pozdrawiam ;**

5 komentarzy:

  1. Łał super. Naprawdę. Jestem bardzo ciekawa co dalej... ;)


    zapraszam do mnie: http://4gotta-be-you.blogspot.com/ Spiki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział, czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Zaczęła czytać dopiero dziś i jest....Super. Ej masz szybko dodać następny bo chcę wiedzieć co to za 'szokujący widok'... ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział :D czekam na kolejny rozdział i dodawaj szybko ;) tak jak i na drugim blogu :P

    OdpowiedzUsuń